nedjelja, 30. lipnja 2013.

Radim bannere

Posjedujete blog ,a nemate banner? Nema problema, napraviti ću vam banner i to besplatno, samo mi kažite kakav baner želite i još neki opis i to sve napišite u komentarima!

Također ako imate banner, a nije na ovom blogu ostavite HTML bannera u komentarima i objaviti ću ga na svom blogu i smjestiti na stranicu "podržite nas" gdje možete naći bannere ostalih blogova i HTML bannera pa  netko drugi također može objaviti vaš banner!

Broj komentara: 7:

  1. Kako postavit baner na svoj blog i daj napravi mi jedan baner i da pise na njemu: Club Penguin Hrvatska kod Davida Novosti,varanja i ostalo

    OdgovoriIzbriši
  2. ok banner cu ti napraviti.... ali... ako nezznes postaviti banner na blog, jesi li siguran da znas voditi blog. Ovo je moj prvi blog, ali meni informatika i ostalo o racunalu ide dobro... zato sam i odlucio napraviti blog...... sretno i ostavi link bloga u komentaru

    OdgovoriIzbriši
  3. slusaj i to je moj prvi blog pa stacu i tebi sretno napravi mi banner i evo ti link od mog bloga: http://clubpenguinhrvatskakoddavida.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. ovako... banner će ti bit gotov sutra i na jedan komentar na tvom blogu ću ti dat link od bannera, a i bilo bi dobro da mi pošalješ koju sliku pingvina, pa da na banneru bude tvoj pingvin a ne neka glupa slika... a banner postaviš tako da njegov HTML (ako znaš što je to :P) postaviš na blog tj. da staviš gadget sa strane bloga.... ali neznam kako je to kod tebe kada ti je blog malo drugačiji.... ali pomoći ću ti sutra... sliku i ostala pitanja pošalji mi na mail :

    lukatriska99@gmail.com

    Do geganja!

    OdgovoriIzbriši
  5. baner posalji na mail mail je : david.cro579@gmail.com
    ocekujem baner na gmailu

    OdgovoriIzbriši